måndag 29 september 2014

Schema för Tuffis i oktober!!

Hej allihopa!


Vad kul att se så många som kom förra veckan! Det var kul för oss nya ledare och träffa alla!
Vi har pratat med er och ni har fått komma med lite tips och utifrån det har vi gjort ett schema för Tuffis i oktober som jag hoppas ni gillar!

Schemat är preliminärt och det kan komma ändringar men huvudsaken är att schemat skall vara en fingervisning för alla som vill komma över vad som händer på Tuffis just den dagen!


Jag har inte hittat min sladd till datorn än så jag har inte kunnat lägga upp bilder! DÅLIGT jag vet :D men det kommer bilder i denna veckan!

Vi ses på Tuffis!


Tisdag 30/9 Målarkväll med tema
Onsdag 1/10 Ni bestämmer!
Fredag 3/10 Gubben Noak tävling

Tisdag 7/10 Tårttävling och fika
Onsdag 8/10 Ni bestämmer!
Fredag  10/10 Skol-Sm stängt?

Tisdag 14/10 Tjejkväll
Onsdag 15/10 Ni bestämmer!
Fredag 17/10 Filmmaraton med goda snacks och mys!

Tisdag 21/10 Killkväll
Onsdag 22/10 Ni bestämmer!
Fredag 24/10 Skräckfilms produktion inför Hallowen

Höstlov vecka 44!
27/10 Vi går på Malmös museer 11-15
28/10 Bordtennis turnering 10-15 ( Plats ej bestämd än återkommer med mer information!)
29/10 Hallowen föreberedelser kanske en utflytkt till Vellinge blommans Hallowen utställning
30/10 Hallowenfest! Bäst klädd vinner inträde till Laserdome och femkamp!
31/10 Laserdome och femkamp

Hoppas ni kommer på alla rolig aktiviteter!

Vi ses!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar